• Calculul, întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind impozitul pe profit;
• Calculul impozitului pe dividende, întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind impozitul pe dividende;
• Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice şi juridice nerezidente;
• Intocmirea decontului de TVA şi depunerea acestuia în termenele legale;
• Consolidarea balanţelor de verificare pentru grupuri de societăţi şi transpunerea lor în bilanţ;
• Intocmirea altor situaţii sau rapoarte cerute de legislaţia în vigoare;
• Intocmirea de raportări contabile externe, dacă specificul activităţii o impune, către parteneri, furnizori sau clienţi externi;
• Lucrări specifice pentru participarea la licitaţii publice;
• Informarea periodică a conducerii asupra situaţiei economico-financiare a societăţii;
• Informarea permanentă şi în timp util a conducerii societăţii privind reglementările fiscale şi financiar- contabile;
• Informări periodice privind schimbările legislaţiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;
• Participarea cu ocazia verificării contabilităţii de către organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare şi fiscale;
• Intocmirea de dosare credite, dosare leasing;
• Obţinerea certificate fiscale, certificate constatatoare;
• Efectuarea de punctaje cu administraţia financiară.